luni, 31 august 2009

Cameraman desculţ

Am fost la Festivalul Vaii Gurghiului, frumosss, frumos.... nu am nimic impotriva oamenilor care au fost acolo si au gustat din plin manifestarea. Si spunand ca au gustat din plin , spun ca au gustat cam multe sortimente de tuica de la "Institutul de limbi straine". Nu am nimic , cu cei care au venit si s-au indopat cu mititei , c efe de pui, aripi de porc si alte multe bunatati pe care le-au gasit. Sa le fie de bine ! In schimb ii urasc din tot sufletul pe ratatii care merg acolo, beau pana aproape de coma alcoolica si apoi se posteaza in imediata vecinatate a scenei si incep sa comenteze tot ce se intampla, si sa aduca injurii tuturor celor care cred ei de cuviinta . Nu am vreo problema nici cu cei care ma injura cand ii filmez(cum ar fi cel de mai jos ), fac asta de mai mult timp si nu este nici primul si nici nu cred ca va fi ultimul dintre ei . Dar artistii, care asteapta mai mult sau mai putin sa fie aplaudati pentru munca pe care o fac, nu cred ca merita .
Nici ei,ratatii inecati in alcool nu au mare parte din vina, atata stiu si ei , sa ia sticla sa o goleasca sa ia alta si tot asa pana ajung intr-o stare cu care o sa le fie probabil rusine dimineata . In schimb jandarmii care sunt platiti (nu stiu acum in perioada de criza in ce masura ) sa faca asta ar putea fi un pic mai atenti cred eu .
Distinsul domn din imaginile de mai jos, lezat fiind de faptul ca filmam in directia in care isi cauta el echilibrul, dupa ce mi-a spus sa ma filmez pe mine ca sunt desculţ,(probabil incaltarile mele erau mult prea diferite de cizmele cu care era el obisnuit ) a luat o piatra si a aruncat-o in directia mea , sau a scenei. Nici pentru asta nu il condamn , la fel face orice animal dotat cu membre superioare cand se simte amenintat (ex: maimute, ursi etc.). In schimb, inca o data spun ca atentia jandarmilor trimisi acolo sa supravegheze la linistea si ordinea publica , ar putea fi sporita.



Pana data viitoare , va las un clip al unor prieteni care zic eu ca nu merita sa fie jigniti de primatele Vaii Gurghiului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu