marți, 1 septembrie 2009

oras minunat

Dintr-un motiv anume(nu stiu care) am purces pana in cartierul Tudor. dupa cum stii, distanta nu e una mare , dar pe drum am gasit din nou explicatii, si motive pentru care imi place orasul , si datorita carora sunt de parere ca orasul este inca viu. Primul zambet : In fotografie vezi bazinul pentru barci al Complexului de Agrement si Sport Muresul. Acelasi complex are 16 angajati permanenti,undeva la 45 de sezonieri, si 20 de elevi veniti prin nu stiu ce program guvernamental.

In urmatoarea fotografie vezi un lac natural din judetul Mures, lac de care se ocupa doar pestii din el .


Trage tu concluziile!

Si am plecat inspre Tudor, cum ziceam, dar nu am facut nici 100 de metri ca :


Bariera a coborat prea repede sau masina a mers prea incet .
Continuam drumul, trec 3 minute (trafic infernal) si apare Dorel.

Din gama: Atentie! sus se lucreaza !:


, la spart seminte.

Si ar mai fi multe, multe motive pentru care sustin sus si tare ca Muresul traieste !
Pana data viitoare o sa fiu aici, asteptand sa imi sara in brate pestisorul de aur.




Sa nu uit de minunata melodie :

2 comentarii:

  1. Imi place ca ai prezentat si partile bune si partile rele ale orasului. :) Cred ca sunt mai multe parti bune. Muresul are parti bune si de multe ori imi aduce aminte de Cluj.
    Sa treci pe la noi sa faci o poza si din balconul nostru sa o prezinti. :) Mai ai ocazia doar luna asta ca dupa ne mutam.

    RăspundețiȘtergere