luni, 3 august 2009

parada medievala ?

Dupa cum va ziceam, vineri, am plecat la Sovata sa vad/filmez, Prima Parada Medievala.
Buuuun, hopa in masina , si Sovata. ajuns in locul cu pricina in imediata vecinatate a lacului Ursu , am dat peste parada. aici a fost impactul.
adica, eu ,stiu despre sovata ca e un oras unguresc, provenit dintr-un sat unguresc, care presupun ca a fost odata o mica colonie ungureasca, atunci de ce mama dracului tu autoritate locala care esti ! organizezi o parada medievala , cu printese, cavaleri , carute, cai, si toate cele SASESTI !!! ????
Adica e ok , stimulam turistu' dar daca turistu' e 80% maghiar gadilal cu un Attila, nu cu o printesa Helga!
Oricum felicitari organizatorilor care au reusit si ei sa ma reconvinga , ca mai avem foarte mult de mancat pana sa ajungem sa organizam ceva.
Pentru ca am promis, am adus si fotografii ! Dar pentru ca sunt oarecum dezgustat de ceea ce a fost acolo, va arat doar una .

Si hai sa potrivim si una bucata melodie !

sarmalele reci vaca
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu