luni, 17 august 2009

aici primaria : Tinuta obligatorie !

" Am sa va rog ca , asa cum noi venim in primarie cu camasa, pantofi, pantaloni lungi, sa veniti si voi "
Asta e fraza care mi-a mancat trei sferturi din ficat astazi .
Eu, ca nu pot vorbi in numele altora, ma imbrac de obicei ... casual .. (zice un oarecare cunoscator) ma imbrac cat mai lejer, in ceva in care am impresia ca imi sta bine .. si care ma face pe mine sa ma simt bine .
Pentru ca mama mea Maria a avut grja si m-a educat , nu merg la conferinte de presa , in primarie , la partide, la "inalti demnitari " imbracat in pantaloni scurti,slapi, maiouri sau alte haine pe care le port, cat de des pot , pentru ca e a draq de cald. Se intampla ca in unele zile , cand nu ar trebui sa ies din sediul antenei, sa mai apar la cate o conferinta in trei sferturi, dar nu foarte des.
In fine, cred ca de astazi o sa imi pun in masina o pereche de pantaloni scurti , si una de slapi , si doar asa o sa intru in primarie .
Adica cine esti tu mai institutie publica platita din banii mei , sa imi impui sa vin in camasa si costum in locul unde tu ar trebui sa muncesti pentru mine ?
Nu am nimic , cu colegul care a facut afirmatia , suntem chiar prieteni, inteleg si eu am scapari , dar HO'! Adica daca eu , cetateanul, vreau sa imi platesc o taxa , tre' sa duc si costumul la curatatorie? sa merg prezentabil la ghiseul unde o sa fiu intampinat de o tanti atat de frustrata, si afectata , cu atat de multe nemultumiri, probleme si ore suplimentare neplatite ?
cum dracu poti tu institutie publica sa imi impui asta ?
o zi minunata ! merg sa dorm !
vine si melodia de indata ce ma gandesc la una care sa mearga cu textul ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu