luni, 12 octombrie 2009

Poza de luni

Fac promisiuni doar atunci cand sunt sigur ca le pot respecta. Si pentru ca v-am promis ca in fiecare luni o sa va servesc cate o fotografie, uite ca o fac acum .
Ca sa puteti analiza mai bine : push the play button!


Asa... cateva vorbe despre fotografie:
Captura a fost facuta miercuri seara , cand plin de rahaturile cotidiene am tras pe dreapta, am aprins o tigara am luat aparatul in mana si am inceput sa gadil declansatorul:)). Fiind singura terapie care da roade la mine (fototerapia)
am zabovit destul de mult pana sa ajung la fotografia pe care o vedeti.
Numele ei este : Spre eternitate si dat fiind faptul ca este fucking luni, nu reusesc sa scriu mai mult.
In schimb aveti mana libera la comentarii, chiar si critice.
Enjoy it !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu