miercuri, 28 octombrie 2009

popor redus?!

Stiu ca odata ce am telecomanda in mana , pot sa ma uit sau nu la pogramele lor, stiu si ca pot sau nu sa citesc ziarele lor colorate.
Ma simt jignit(eu si multi alti romani), de tipul de divertisment care incearca sa mi-l vanda televiziunile nationale, emisiuni de genul Show Pacatos, Happy Hour, Acces Direct.... si multe altele.
Cum poti tu, televiziune cu istorie sa renunti la multe dintre principiile care te-au ridicat in audiente , cum poti sa renunti la emisiunile pe care le aveai pana nu de mult, emisiuni de interes national si sa incepi sa vinzi rahat.
Inteleg si faptul ca o mare parte din romani se uita rontaindu-si unghiile la emisiunile care prezinta vietile mai mult sau mai putin interesante ale unor eroi nationali(eroi fabricati tot de presa)precum Nikita, Familia Columbeanu cu soferii aferenti,Cioaca........si restul
Ce nu inteleg e cum dracu ai impresia tu,televiziune cu oameni destepti,ca eu o sa si cred ceea ce vinzi ???
Cat de redus ar trebui sa fiu ca sa nu imi dau seama ca neavand alte mondenitati Acces Direct inventeaza o poveste lacrimogena a soferului lovit cu telefonul in cap. Cat de redus ar trebui sa fiu ca sa nu imi dau seama ca dupa esecul avut in primavara anului trecut cu albumul in care isi promova familia distinsul Catalin Crisan divorteaza, pentru a avea parte de cat mai multa promovare atat el cat si fosta sotie.
De mentionat ca atat Catalin, cat si Lucia si-au lansat cate o melodie cu mesaje directe.
Deplorabil...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu