marți, 17 noiembrie 2009

e dracu' gol



Presupunand ca si voi sunteti la fel de oripilati si scarbiti ca si mine de mizeria electorala din tara, de emisiunile pe multi bani in care vin distinsii sa ne spuna de ce e bine sa votam cu X, de afisele electorale cu milioane de fete , cu sute de culori, cu zeci de indemnuri, in toate limbile cunoscute,propun spre vizionare doua fotografii dragi mie, si spre ascultare intru dezintoxicare, niscava muzica .
Spor !!



Luminita de la inceputul holului. , este numele primei fotografii.



Urmatoarea ,pe numele ei Trecatorul,merge cu melodia de mai jos :



2 comentarii:

  1. De când mă nasc, până mor sunt într-o continuă luptă...mă lupt să ies la lumină din pântecele mamei..copil fiind mă lupt pentru jucăriile mele şi pentru a câştiga un dram de afecţiune din partea părinţilor. Mai târziu, la şcoală, mă zbat pentru locul fruntaş în clasă.. adolescent fiind mă lupt pentru câştigarea simpatiei celorlalţi, mă lupt cu sentimentele ce mă izbesc de nu-mi văd capul vreo caţiva ani. Apoi lupt pentru un loc la facultatea pe care cu greu o termin şi văd că abia atunci începe adevărata luptă: căutarea, obţinerea şi menţinerea locului de muncă; eheee...Iar de aici înainte, viaţa este asemeni unui front de luptă din care mai ieşi când trebuie să dai înapoi ce ţi s-a încredinţat în concesiune ...sufletul... În toiul acestei lupte infinite care este viaţa, mai am un lucru important de făcut...să îmi hrănesc spiritul, altfel risc să ies de pe câmpul de luptă ..învins..

    RăspundețiȘtergere
  2. daca te-ar caracteriza macar putin fotografiile si piesele astea, ce bine-ar fi!:) de fapt, daca ma gandesc mai bine, titlul primei fotografii te reprezinta. doar titlul...

    RăspundețiȘtergere