marți, 20 aprilie 2010

in timp ce dracu sta si rade

Se intampla ceva foarte haios, tot pentru binele nostru.
Aseara pe cand ma bucuram de centrala termica si functiile ei, ma intreba un coleg de breasla daca nu cumva am o poza cu noua sefa de la Casa judeteana de Asigurari de sanatate, Valeria Acs...
Nu aveam poza dar am aflat ca Radu Crisan nu mai e sef.
Azidimineata cand am ajuns la CJAS sa vedem ce are de zis fostul director, pentru ca el cand vrea sa zica , zice ,am aflat ca de fapt Radu Crisan nu este fostul director, el este noul director.
Are de ce sa rada dracu' nu ?
Si pentru ca el sa nu mai rada singur, exista romanii poeti care abia asteapta sa se intample ceva aiurea , ca sa mai poata inventa un banc.
Cum ar fi urmatorul :
Soarta a lovit crunt Polonia, tara prietena a Romaniei. In aceste momente grele, ar fi crestineste sa ne ajutam semenii aflati in necaz si sa donam ce nu ne mai trebuie: presedintele si guvernul...

Pentru ca frumusetea transmiterii orale consta in faptul ca fiecare om mai adauga cate ceva, eu as mai adauga aici si directorii deconcentratelor. Sa ii trimitem pe toti in Polonia.
Nu am scris nimic de renumitul nor de cenusa, noroc avem si cu el .. poate cu ploile astea amestecate cu cenusa, si ceva nisip vulcanic se vor umple cateva din gropile de pe strazi .

Dupamasa minunata sa avem !

4 comentarii:

  1. Gresit Radu Crisan e sef .Dupa o luga seceta au aparut niste comentarii sau articole savuroase. Vezi cum ai primit caldurica si apa cum te bucuri, asa ca peste doi ani cand vor fi alegeri sa nu-i uiti pe cei care au depus eforturi supra omenesti sa nu te lase sa te imputi.Pe astia care au descoperit caldura si apa calda nu-i trimitem in polonia

    RăspundețiȘtergere
  2. dragul meu jiji. probleme cu apa calda nu am avut, fac parte din cei cu centrale proprii.
    cat despre alegerile urmatoare, vor fi cel putin atat de imputite ca cele trecute, si nu din cauza lipsei apei calde.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Gabi ma refeream asa in general ,asa e romanul cand ii da boierul paine si circ el ii pupa mana uita ca a fost umilit

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara legatura cu postarea doar cred ca merita sustinuta initiativa unui fizician muresan: http://interferentemuresene.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere