luni, 7 decembrie 2009

Poza de luni


Na, gata campania.
Avem o tara, (momentan)avem doi presedinti :)), ce ramane de facut ???
Am demonstrat din nou ca suntem romani, ca dupa revolutie ne-am pierdut ca si popor, am aratat ca putem fi cumparati cu umbrele, ca putem sa ne vindem votul pe bocanci, ca ne uitam cu unghia-n dinti la scandalurile televizate, si nu avem nici un pic de interes fata de ceea ce se intampla cu tara care inca ne mai rabda.
Ne-au aratat ca oricat de mult am incerca sa fim constiinciosi(unii dintre noi) tot ei , alesii, decid cine si cate voturi acumuleaza.
Pentru prima data de la evenimentul intriga din '89 au reusit sa intoarca romani contra romani, ne-au intors mintile , ne-au provocat greata, au improscat cu mizeria lor in toata tara, au umplut strazile, blocurile, mediile audio-vizuale cu bannere,afise, spoturi, indemnuri, care au avut un oarecare pret, firme putin portocalii, sau rosii au supt acum precum capusele, pana aproape de suprasaturare,mama ei de criza!
In fine, au reusit din nou sa manjeasca o tara, sa arate ca suntem tot la stadiul de iobagi pe o mosie mare numita Romania.
Dati-mi tara inapoi!!


2 comentarii:

  1. :( atat imi vine in minte acum. Si ma plimb cu degetul pe glob. Este sau nu o solutie, inca nu ma dumiresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=GVIWpUDlisA... eu atat mai pot spun. a 5 dimineata intr-un Chicago plin de luminile si zapada lui Obama

    RăspundețiȘtergere