marți, 2 martie 2010

ai intrat vreodata in primaria din cartierul tau ????

Probabil raspunsul tau e negativ. Poate nu exista in cartierul tau, si atunci ai un motiv, dar poate in curand vor mai fi inchiriate cateva spatii si va exista si vis-avis de tine una pe care cu siguranta nu o vei folosi. Daca ai deja o primarie la tine in cartier si nu sti cat plateste primaria mama chirie pe spatiul respectiv,gasesti detalii fondate pe dovezi aici Daca ai capul pe umeri si intelegi ce se intampla si unde merg banii pe care tu ii depui platindu-ti impozitele inseamna ca esti de acord cu ceilalti mureseni care au semnat aici petitia pentru desfiintarea acestor primarii.
Nu promite nimeni ca se va schimba ceva , ca se vor strange destule semnaturi , dar este o luare de atitudine , si o prima incercare de a demonstra ca iti pasa ce se intampla cu banii tai.
Deci arata ca iti pasa.

3 comentarii:

  1. măi gabi să ştii că eu am intrat de două ori ca să plătesc două amenzi. de fiecare dată domnea o linişte de nedescris: am fost primul la rând la ghişeu iar în urma mea a rămas doar doamna de la ghişeu şi un nene gardian.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda... mie imi pasa, dar cum sa-i explici asta unui pupincurist orbit de artificiile lui Dorel Floare? Bravo pt. initiativa.

    PS: apropo, l-ati vazut vreodata pe nenea borrrsan cu isi adapa cvele prin crasmele satului? E de rasul curcilor,fitosul...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Catalin Si eu am intrat sa imi platesc impozitele, si doamna din spatele ghiseului, dupa ce am stat si am urmarit cum explica reteta de la zacuska cu vinete la telefon, mi-a spus ca nu poate acum, chiar daca nu stia ce vreau sa fac. si m-a roaga sa merg la primarie.
    Am raspuns zambind si pe un ton cald : Nu va suparati, nu sunt in primarie ??? Se pare ca nu! si am plecat.
    @anonim Daca zici ca iti pasa inseamna ca ai semnat, si vei fi impacat chiar daca nu se va fructifica demersul. Cat despre damele domnului Borsan or fi insetate de la atata carne, dar asta nu e problema mea, asta e viciul omului, se descurca el...

    RăspundețiȘtergere